سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشک مولفیکس

پوشک مولفیکس

انتخاب یک پوشک مناسب برای هر مادر و پدری در میان تنوع زیاد بازار کاری مشکل است، ما در فروشگاه اینترنتی ما نی نی جهت رضایت حداکثری شما

 

پوشک مولفیکس

 

ترکیه را معرفی می کنیم.

 

پوشک مولفیکس ترکیه

 

با در نظر گرفتن تمامی مشخصه های سلامت و رضایت فرزند، اقدام به تولید این محصول نام آشنا و با کیفیت نموده است.

 
پوشک مولفیکس سایز 5<\/h5>
 ترک
 

در تمامی سایزهای متعارف، مناسب تمامی کودکان از بدو تولد می باشد که با تعداد زیاد در هر بسته زمینه رضایت شما را در به صرفه و باکیفیت بودن محصول به خوبی فراهم می آورد.

 

این پوشک در سایز های:

 

مولفیکس سایز 1

 

، 

 

مولفیکس سایز 2

 

، 

 

مولفیکس سایز 3

 

و ... در فروشگاه ما نی نی موجود می باشد.

 

پوشک Molfix

 

با قدرت فوق العاده زیاد قادر به جذب مایعات می باشد و پس از گذشت ساعت ها هم هیچ نمی از آن به بیرون راه پیدا نخواهد کرد. این پوشک باکیفیت با داشتن دو لایه جذاب به شما این اطمینان خاطر را می دهد که نه تنها از پوشک نمی پس نخواهد داد بلکه خود کودک هم رطوبت را هرگز احساس نخواهد کرد بعلاوه قیمت پوشک مولفیکس سایز 1 و سایر سایزهای آن در فروشگاه ما نی نی بسیار مناسب است.

 
پوشک مولفیکس ترکیه
 

ارائه شده به صورت اورجینال در مانی نی، مانع از سوختگی پای کودک می گردد، در لبه های پوشک لایه نازک و نرمی تعبیه شده است که حساسیت های معمول که در اغلب پوشک ها برای کودک حادث می شود را در پی نخواهد داشت. پوشک مولفیکس ترکیه بسیار قابل انعطاف بوده و کاملا با فرم بدن کودک تطابق پیدا می کند و مانع از اذیت شدن کودک می گردد.این محصول با چسب های قوی و هم چنین داشتن لوسیون نرم کننده در خود بهترین حس ممکن را برای نوزاد و هم چنین والدینش مهیا می سازد.

 

شما می توانید قیمت عمده پوشک بچه مولفیکس را در مانی نی تهیه فرمایید.