سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پوشک مولفیکس

امروزه انتخاب بهترین نوع پوشک بچه برای والدین کاری در میان انواع پوشک کاری سخت و دشوار بوده است. ما در فروشگاه اینترنتی ما نی نی جهت رضایت حداکثری شما پوشک مولفیکس ترکیه را معرفی می کنیم.

پوشک مولفیکس ترکیه

با در نظر گرفتن تمامی مشخصه های سلامت و رضایت فرزند، اقدام به تولید این محصول نام آشنا و با کیفیت نموده است.

پوشک مولفیکس ترک

در تمامی سایزهای متعارف، مناسب تمامی کودکان از بدو تولد می باشد که با تعداد زیاد در هر بسته زمینه رضایت شما را در به صرفه و باکیفیت بودن محصول به خوبی فراهم می آورد.

پوشک MOLFIX

با قدرت فوق العاده زیاد قادر به جذب مایعات می باشد و پس از گذشت ساعت ها هم هیچ نمی از آن به بیرون راه پیدا نخواهد کرد. این پوشک باکیفیت با داشتن دو لایه جذاب به شما این اطمینان خاطر را می دهد که نه تنها از پوشک نمی پس نخواهد داد بلکه خود کودک هم رطوبت را هرگز احساس نخواهد کرد.

پوشک مولفیکس ترک

ارائه شده به صورت اورجینال در مانی نی، مانع از سوختگی پای کودک می گردد، در لبه های پوشک لایه نازک و نرمی تعبیه شده است که حساسیت های معمول که در اغلب پوشک ها برای کودک حادث می شود را در پی نخواهد داشت. پوشک مولفیکس ترکیه بسیار قابل انعطاف بوده و کاملا با فرم بدن کودک تطابق پیدا می کند و مانع از اذیت شدن کودک می گردد.این محصول با چسب های قوی و هم چنین داشتن لوسیون نرم کننده در خود بهترین حس ممکن را برای نوزاد و هم چنین والدینش مهیا می سازد.

شما می توانید قیمت عمده پوشک مولفیکس را در مانی نی تهیه فرمایید.